torsdag 28 januari 2010

Äntligen!

Har snöat HELA natten och toksnöade även i morse så Robert gick direkt ut och körde med slungan så vi kunde ta oss ut med bilen..
Åkte redan strax efter 9 in till stan och tog prover.. Hade återigen blivit kallad att jag skulle ta prover och det var ett nytt CRP...

Sen slirade vi ner mot Gävle... Gick bra även om det var snöigt och halt... Började på Jula och shoppade en del sen fortsatte vi till Valbo och IKEA.. Åt lunch där sen började jag packa ner allt som skulle inhandlas från min långa lista... MEN.. Jag blev grymt besviken i dag måste jag säga!! Hade med en rullgardin ner som jag skulle byta från 120 cm till en som var 140 cm.. Jag ville alltså INTE ha några pengar tillbaka utan BYTA men de hade fel på sitt system så de gjorde varken eller!! Det slutade med att jag fick köpa en ny 140 cm + att jag fick ta med mig den gamla hem igen!!! Det kallar jag inte serviceminded direkt så jag var bra sné när jag gick ut därifrån!!
Köpte bl.a. en madrass till spjälsängen och en del annat smått och gott.. =) Precis när vi var klara kom mamma och pappa in och mötte upp oss!! Kul!
Så nu är de äntligen här!!

Vi gick in på H&M en sväng också och där köpte jag lite nya kläder + att jag fick en tröja av mamma...

Efter en jobbig resa hem med ett oväder utan dess like och snön som yrde fick Robert börja med att köra slungan så vi kom in med bilarna på gårn!

Vi åt en riktigt god smörgåstårta som jag beställt från Kronhallen och firade min födelsedag.. Så tack för alla fina presenter!!

Nu är jag jättetrött efter en lång dag så nu blir det natta!!

Sov gott!!

Inga kommentarer: