tisdag 19 januari 2010

Späckat schema...

Blev en lång dag för grabbarna i Sthlm i går.. De var hemma först vid 22.30...
Blev ju rena julafton för mig med då Robban träffade upp syrran och hon lämnade skötväskan, babygym, babysitter, badbalja m.m. + 3 paket till mig.. =)

Vi var uppe tidigt i morse för Robert skulle till Bollnäs.. Jag har nyss ätit frukost och nu ska jag dra i gång och baka tårta och städa... Sen kommer lite besök i eftermiddag och kväll... Jag väntar lite med att öppna paketen från syrran...
Hmmm... 34 år förresten... Låter gammalt men jag känner mig inte som en dag över 20..
Som vanligt med andra ord.. Hahahaha....

Nä, nu har jag inte tid med er mer...

Hörs kanske senare.... Om jag hinner!

Ha en bra dag!

Kram på Er!

6 kommentarer:

Fam Anderssonjonsson sa...

Ja må hon leva.... Grattiskramar från oss till dig på din stora dag! Tänk att du är 34 år !!!! Själv har man ju en bit kvar ; ) Vad fick du i paketen då??

jenny holmberg sa...

Grattis på födelsedagen vännen! Hoppas du får en bra dag. Kram jenny

Anna sa...

Grattis på stora dagen :-) Hoppas din dag blir bra! Kramar från oss

Carina sa...

Jättemycket Grattis idag! Klart man ska fira varje födelsedag, tänk på mig som bara har födelsedag vart fjärde år! Hur är det med Simba nu?
Kramisar!

Anna-Karin sa...

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag! Igen.. Hoppas du haft en rolig dag med god tårta och mycket paket... ;-)
Men du sparar väl lite gott tills kakmonstret kommer...
Kramis från syster

Malle sa...

Tack alla för era gratulationer!
Karin: I morgon kommer lite kort på mina paket =)
Carina: Simba mår uppenbarligen bättre eftersom han rymde idag!! =)
Syrran: Klart jag sparar lite kakor till kakmonstret... Skickade ju aldrig med några i går eftersom du ändå kommer hit snart.. =)
Kram på Er!