tisdag 19 januari 2010

Födelsedagen...

Ja nu har nästan alla gäster gått hem.. Bara en kvar...
Jag är helt slut, har härjat lite för mycket ett tag och vad jag förstår har jag haft foglossning i dag och det är inte jätteskönt...
Dagen har i alla fall varit bra, många komppisar har varit här och jag har fått fina presenter =) Tänkte jag skulle lagt ut det här men jag orkar inte nu, så det kommer i morgon istället.. =)
Får även besök i morgon fm av en kompis som jag inte träffat på väldigt länge, ska bli kul!

Kan i alla fall berätta för er att Simba som är ordinerad att vara inne en vecka har rymt i dag!!! Jag hade låst kattluckan från insidan men den lilla krabaten har lirkat upp låset och smitit... Han stack vid 11,30 och kom inte hem förräns 19,30!! Han är smart den rackarn!

Nä, måste lägga mig!

Gonatt vänner!

Inga kommentarer: