söndag 10 januari 2010

Nu är det slut på helgerna....

Ja kakorna blev klar till slut i går.. =)

På eftermiddan kom Pilla hit och hälsade på en sväng så innan hon skulle åka följde jag med henne på en prommis med Cia.. Jag klädde på mig väl och snacka om att se ut som en riktig "bonnmora".. Hade inte hunnit duscha pga det lilla strömavbrottet vi hade under större delen av dagen så fet i håret, långkallingar, raggsockor, mössa och pannlampa... Hahahaha.. Vilken syn va??...

Kom hem igen och tog en varm och skön dusch sen var vi bjudna på mat hos Anders och Lena och Hampus.. Hampus är ju bara för go.. Han känner igen mig nu och blir alltid så glad när han får se mig... Sååå sööt!!

Vi fick jättegoda kotletter och potatis i ugn med en god sås och avokado till förrätt..

Sen blev det femhundra som vanligt... =) Ja vi hade en trevlig kväll med god mat och bra vänner...

I dag har jag haft ett jäkla ryck... Tvättat, kört en diskmaskin, rensat avloppet men höll på att spy så jag fick hjälp som tur var... Sen har jag kvistlackat foder och bakat Lingonbitar, hämtat ved (fast inte bärt själv),lagat mat.. Ja så nu är jag väl förtjänt av att sitta här en stund va?...

Ska snart ta en varm dusch också... Nice!

Ikväll ska Robert på bio med två kompisar så jag ska bara vara hemma och ta det lugnt och kolla på TV...

I morgon är det back to work och möten....

Ha en bra söndagkväll!!

Inga kommentarer: