onsdag 27 januari 2010

Snökaos...

I dag började det igen.. Det satans ovädret! Det har snöat hela dan!! Har verkligen vräkt ner men tack och lov kom Peter och erbjöd sig hjälpa oss med att få upp en presenning på taket igen då det har börjat droppa in på ett ställe... Lättare att göra det när man är två och jag kan ju inte direkt ge mig upp på taket.. =)

Jag har hållt på att städa hela dan sen halkade vi in till stan i ovädret och var på första föräldragruppen! Vi pratade om förlossning och smärtlindring.. Verkade vara en bra grupp, var två par till i vår ålder så det kan bli riktigt bra!

När vi kom hem fortsatte jag städa och Robert var ute och körde med snöslungan hur länge som helst... Så nu ska vi bara ut till gäststugan och städa det sista så får det vara klart sen...

Hur som helst var ju jag, Lena och Vicky på bio i går, Snabba Cash, men jag blev nästan lite besviken.. Visst var den sevärd men ändå lite B.. Rörig film... Så den fick inte fulla rattar den inte.. =)

Jag hoppas verkligen att ovädret ger sig tills i morgon för då ska vi åka och möta mamma och pappa i Valbo.. Vi har en lång lista att inhandla på IKEA.. =)

Nä, dax att fixa gäststugan så det blir kväller snart.. =)

Kram M

1 kommentar:

Anonym sa...

Tävling: Vinn fotografering i Söderhamn!
http://www.jenslestrade.se/blogg.php