torsdag 7 januari 2010

Suck och pust....

Vaknade redan vid 6 i morse och kunde inte somna om... Låg och grubblade på framtiden och på samtalet jag hade i går..

Jag gick i alla fall upp vid 8 och duschade sen väckte jag Robert så när vi var klara och hade ätit frukost åkte vi till stan.. Vi började på Hälsocentralen där jag tog prover... Den här gången gjorde det inte så ont tack och lov...

Vi fortsatte färden mot jobbet där jag hade lite att göra och ringa några samtal innan vi for och handlade och åkte hem...

Efter lunchen gick vi in till Anders och Lena och fikade och fick nybakta bullar... Gott gott!! =)

Nu har jag precis stått och rullat köttbullar.. eller ja.. försökt i alla fall... De blev inget bra i dag... De gick isär och ser ut som en enda köttfärsröra... SUCK!! Är nog inte riktigt min dag i dag i alla fall... Tänkte om jag skulle baka nåt sen också så jag hinner fylla frysen innan jag fyller men jag vet inte om jag kanske väntar tills i morgon i stället... Är nog säkrast de så det inte blir pannkaka av det med.. =)

Har haft ännu ett samtal i dag som vi får se vart det kommer leda... Svaret kommer väl på måndag förmodar jag... Men jag anar vart det är på väg... =(

Hahaha.. Förresten.. Jag har börjat sucka och pusta så otroligt mycket OMEDVETET... Men det blir väl så och värre blir det väl sista tiden nu... Är ju jobbigt att bara böja sig ner och försöka få på sig stövlarna ju.. =)

Nä, nu ska jag kolla om potatisen är klar..

Höres!

1 kommentar:

Carina sa...

He he, Jo du, mycket pusta och sucka blir det....tjockare lär du bli också! Kram C