onsdag 20 januari 2010

Onsdag...

I förmiddags kom Malin hit och gratulerade mig och fikade.. Det var kul! Var flera månader sen vi sågs så det var på tiden nu.. =) Fick gott te och ett nagellack av henne.

Jobbade sen en hel del med kundtjänstmail o dyl.. Framåt eftermiddan åkte vi in till stan och barnmorskan.. Det såg bra ut allting, jag ligger inom kurvan men... jag hade ju gått upp en del nu.. Hmmm...

I morgon kanske jag kan börja tapetsera om jag har tur... Robert håller på o slipar hallen så dammet ryker... Usch säger jag bara.. Det kryper in överallt det där otäcka dammet...

Fick ju fina saker i går, blommor, presentkort på plock av ögonbryn, duschcreme, skönhetsdroppar, lotter, deo, bodylotion, toaskylt, fint kort från mamma och pappa.. Ja det var en del av det hela... =) Så tack alla!

Fina rosor från Kärleken



Nä, nu ska jag ta och vara lite social...

Ciao!

Inga kommentarer: