lördag 9 januari 2010

Bakar kakor utan ström??!!!!

Ja det är just vad jag gör just nu... I förrgår bakade jag sirapskakor, i går blev det snickers och i dag skulle jag börja med att baka Lingonbitar men hade inte havregryn så det räckte så Lena ska köpa med det från stan.. Så då började jag med att baka nötklickar istället.. MEN..... Strömmen gick för typ ett par timmar sen och vi har fortfarande inte nån ström så här sitter jag med kakor i ugnen utan ström.. JIPPI!!!! NOT!!!

Det är nåt fel med strömkopplingarna här så strömmen gick ett antal gånger i går kväll när jag stod och lagade mat men vi fixade det så vi har haft ström i natt men sen bröts den på förmiddan igen när jag slog på ugnen.... Så nu håller de på att fixa till det så jag hoppas jag snart kan få baka klart... =) Eller inte...

Kollade ni på Let´s Dance i går?? Det gjorde vi... Fan vad cool han är Willy... Jag skrattade så jag höll på att bryta ihop åt "höftmovesen"...

I går förmiddag var vi in till stan och handlade lite skivor till hallen och sen var vi och kollade på golv och tapeter till hallen med men jag hann inte beställa dom i dag så det får vi göra på måndag morgon... Jag har nämligen räknat med att kunna tapetsera hallen nästa helg... =)

Höres!

Inga kommentarer: