fredag 1 januari 2010

Tvåtusentio....

Ja, nu har vi kommit in i ett nytt årtionde så God Fortsättning alla!!

Hoppas ni hade en bra nyår och ni vaknade lika pigga som mig i morse.. =)

Vi hade en jättetrevlig nyårskväll hos Anders och Lena. Åt en nyårsbuffé utan dess like med spenat- & fetaostpaj, västerbottenostpaj, tjälknöl, potatisgratäng, potatissallad, kräftsoppa, nybakt bröd, sallad m.m.. Ja vi åt i flera timmar... Det var verkligen jättegott!

En liten del av nyårsbuffén



Sen stod ju grabbarna för efterrätten och den var kanongod!

Pannacotta a´la Anders & Robert



Anders och Hampus



Robban och Hampus



Lena



Magen bara växer o växer.. =)



Framåt kvällen kom Laufey så vi spelade kort och sen gick vi ut och sköt raketer och drack champagne vid 12 slaget.. Sen gick vi in och fortsatte spela kort till 01,30 i natt.. Kors i taket att jag orkade vara vaken så länge men det gick.. =)
Var i alla fall en jättemysig och lugn nyår med bra vänner =)

Här har det snöat sen i går och jag vet inte hur många dm det har kommit... MASSOR!! Ja det snöar än men Robert har varit ute och kört med snöslungan och jag var tvungen att gå ut och få lite luft jag med..

Här händer det nog inte så mycket mer i dag, skulle behövt åkt till Stig och Monica men vi ger oss inte ut i det här ovädret...

Ha en fortsatt bra 1 januari!

Inga kommentarer: