torsdag 14 januari 2010

Redan torsdag...

Klockan ringde före 07 i morse och det kändes kan jag lova...
Vi åkte strax före 08 upp mot Hudiksvall för jag skulle ju till medicinmottagningen... Skulle ha tagit nå prover men det behövdes tydligen inte utan jag träffade min braiga läkare.. Så min giftstruma är på väg tillbaka och jag kan ev. få sluta med mina mediciner efter sommaren... Men så glad jag blev... Är ju sååå trött på alla piller jag måste ta varje dag...

När jag var klar på sjukhuset tog jag en promenad i -15 graders kyla till Marianne där Robert väntade... Var rätt skönt med en promenad även om det blev lite kallt på slutet...
Sen brände vi upp till Byggmax och bytte golvet vi hade köpt fel och sen köpte vi även foder och socklar till hallen så nu är det bara att börja kvistlacka, grunda och färsigstryka dom oxå.. =)

Vi hann äta en snabblunch i Söderhamn innan jag skulle på möte på Arbetsförmedlingen och det gick bra.. Vi träffades allihop som blivit utan jobb...

När vi kom hem kom Eva och Lennart och drack kaffe och tack så mycket för lånet av vagnen.. (Vi skulle lasta in golvet i går kväll vi skulle byta på Byggmax men baklåset på min bil hade "fröse" så vi fick låna Lennarts kärra istället..)

Nu har vi ätit och slappat.. Är ärligt talat skittrött... Så det blir nog en tidig kväll ikväll...

I morgon ska jag som sagt fixa alla foder och golvsocklar sen ska vi in till stan och hämta golvet och tapeterna till hallen som har kommit... =)

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

jessica sa...

Frösö igen :D uppåt Östersund det va ?? :D Kram på dig vännen

Malle sa...

Hahaha.. Ja just ja... Det var det ja... eller inte.. =)
Kram Kram