onsdag 1 oktober 2008

Snart torsdag..

Ja veckorna går allt bra fort nu men det tråkiga är att det är sååå fruktansvärt mörkt på kvällarna... Precis kolsvart ute!!! Jobbigt med tanke på att jag är såå mörkrädd... Skulle ju ha bokat en tid för att bota min mörkrädsla men nu flyttar hon så jag får väl leta efter nån annan eller försöka bota den själv helt enkelt...
Har tränat i dag igen, jag, Karin och Jessica var på Pump... Skönt.. Så nu är det vilodag några dagar...
Var och köpte fler utelampor på lunchen så vi får enhetligt på alla hus här... =)

Golvet är nu äntligen klart i gäststugan efter mycket svett och svordomar.. =) Det blev jättefint... Han är allt bra duktig bubben min... =) Så nu ska bara väggarna finputsas och sen kan vi städa och börja bära in möbler... Ska bli såå skönt!!

Bara 2 arbetsdagar kvar, sen helg.. =)

Natti natti!

Inga kommentarer: