fredag 3 oktober 2008

Blondinen som blev brunett... =)

Hann inte skriva igår för jag åkte till Mia och skulle göra mig snygg i håret... Hon frågade vad jag ville göra... -Vet inte... Okej då klipper jag lugg på dig nu... Sen var det igång... =) Klippte lugg, och en hel del på längden för det var rätt slitet, sen färgade jag hela håret brunt och la i ljusa slingor... Så nu är man brunett... Blev nöjd även fast det är ovant..
Sen hade Uffe gjort en äppelpaj och jag kunde inte motstå att smaka lite, den var kanongod! Så jag fick med lite hem till Robert oxå... Snacka om att Uffe är poppis nu.. Han blev så glad så... Ja ni är alltför goa hela familjen... Vi tycker så mycket om er såå... =)
Kom hem sent, hopp i säng och upp när Simba väckte oss i morse... Behöver inte ha nån väckarklocka längre för han drar alltid igång och leker strax före varje morgon så är det bara att kliva upp...
Ska snart åka hem från jobbet men då ska jag iväg och handla allt inför städdagen i morgon och det är ju inte lite grejer det... Typ 25 kilo ärtsoppa, 150 frallor och allt som hör till...

Får se när jag hinner skriva igen... Om vi inte hörs inom 24 timmar får jag önska en trevlig helg!

Kram på Er!

Inga kommentarer: