söndag 26 oktober 2008

Då var den helgen slut oxå...

I går höll vi på och flyttade in möbler i gäststugan och sen hade jag storstädning inne så det blev så fint så... =)
I går kväll hade vi fest hemma så vi blev närmre 10 st.. Flera grannpar kom hit bl.a. och sen var Mia och Uffe här så Mia och jag sjöng Sing Star tills vi blev hesa sen sjöng Robert o Uffe oxå.. Ja vi hade himla skoj i alla fall och en hel del vin blev det oxå... Men gott var det.. =)

I dag har vi ju ställt om klockan så vi får sova en timma längre... Men jag vaknade hur tidigt som helst i morse.. Och inte gick det att somna om heller... Så jag kan lova att jag är megatrött nu men ska försöka hålla mig vaken o kolla på "Ensam mamma söker" sen är det natti natti..

Vi var in till stan en sväng så jag köpte en inredningstidning så vi kan få lite tips hur köket kommer att se ut och utbyggnaden kommer att bli... Men efter bra tips och idéer från Laufey och Björn i går är vi ganska ense om hur det ska byggas... Skönt de så nu behöver vi bara hitta nån som ritar huset åt oss så vi kan söka bygglov.... Fortsättning följer...

Skriver mer i morgon... Ska lägga in lite kort då med....

Ha en nice kväll!

Inga kommentarer: