tisdag 28 oktober 2008

Sååå himla bra....

I morse var det bra kallt ute och lite halt så det var bäst att köra försiktigt.. Hade ju vinterdäcken med mig och var till SA Däck idag igen fast idag med min bil.. Så nu åker man säkert igen.. =)
Började känna mig lite hängig i morse men åkte i väg på spinning i alla fall.. Det var Anna som hade passet och hon är ju bara såååå himla bra!! Hon pushar och peppar och är alltid så go och glad... Ja passen med Anna går jättefort och det är inte lätt att INTE ta det lugnt utan det är bara att "spänna i femman o dra"... =)

Eftermiddan var himla seg men rullade på ändå och till slut var det dax att åka hem och laga mat.. Testade en ny maträtt idag, lövbiffgryta med inslag från Kina med ris.. Det var jättegott och så tyckte även Robert så det kommer jag göra fler gånger...

Laufey hade varit här och hängt en kasse med inredningstidningar på dörren så nu har jag fått kvällslektyr en hel vecka framöver.. Gu vad kul!

Mår ärligt talat inget vidare, får mer och mer ont i bihålorna och huvudet så vi får se hur natten blir nu... Ska inte bli sen i säng ikväll inte..
Bäst o kurera mig för på fredag ska det boxas igen... Jippie!!!

Ha en fortsatt bra kväll!

Kramen

Inga kommentarer: