söndag 19 oktober 2008

Hemma igen....

Kom hem vid 16.30 så vi har haft lite med av eftermiddan/kvällen här hemma... Packat ur allt ur bilen, packat upp allt och slängt i tvätten, lagat mat och städat ur gäststugan.. Sen ställde vi in bordet och stolarna där + att jag skruvade ihop en golvlampa som vi köpt på IKEA... Blir jättemysigt där när det är klart men än så länge kan ingen sova där för vi måste dels få in allt och även få upp golvlist...

Hemresan gick bra men jag var fruktansvärt trött.. Simba skrek lite då och då men höll sig lugn mesta dels av resan... Han blev så glad när vi kom hem och sprang direkt över till grannen för att se om Ozzy var ute... =) Äntligen nån som ville leka.. =) Synd att det inte gick bra mellan Simba och Gizmo men vi får väl göra ett nytt försök en annan gång... =)

Nu har jag äntligen satt mig ner och ska koppla av, gå igenom posten och läsa tidningen.. Sen är det "Ensam mamma söker" och efter det är det godnatt!

See ya!

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Ja det var ju trist att Gizmo var så tjurskallig mot Simba.. Nu sover han som en stock. Och jag är också helt slut o kropp o själ . Mysigt att ses i helgen. Kram o godnatt