måndag 6 oktober 2008

Det går framåt...

Ja då var det måndag igen... Snacka om att veckorna går fort nu... Snart är det jul oxå, inte alls långt kvar och lite långledigt blir det då... Sköönt!
I morse när vi åkte till jobbet var det en jättefin katt som hade blivit påkörd och förmodligen ägaren kom och bar katten i framtassarna och ja jag behöver inte säga mer än att det var en hel del som hängde ut... Usch vad ledsen jag blev... Stackars fina kissen, hoppas du får ett bra nästa liv...
Vägde mig i morse igen och hade gått ner -1,1 kg, totalt -3,1 kg på 2 veckor nu... Känns mycket bra!!! Så nu är det bara att hänga i så det går neråt fooort... Men det gäller ju att ha självdisciplin men jag ska nog fixa det... Har jag gett mig f*n på nåt så brukar jag ju fixa de så... Har satt ett mål att jag ska gå ner 10 kg till 1 december... Och nu när jag skriver det här så har jag ju oxå lite press på mig... =)

Nä, snart dax att hoppa in i Malins Mazda och fräsa iväg hemåt... =)

Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att vi släpar iväg varann till träningen : )

Apropå jul - klickade hem ett par elljusstakar i förrgår... kändes tidigt - men passade på innan rabatten går ut... kostade egentligen 500 spänn styck - men nu fick jag två för samma pris : D

Anonym sa...

Vad kul att det går bra för dig och dina mål !!! Och jag kom på att det bara är 10 helger kvar till jul... hur mycket ska man inte ha hunnit med tills dess?? ..

Malle sa...

Ja det känns skönt att det går framåt... Men det gäller att inte ge upp.. =) Ja det är inte alls långt kvar... Tiden går sååå fort...