torsdag 30 oktober 2008

Vintern närmar sig...

I morse var det bra kallt ni.. Ja fy nu är det snart vinter! Och det är ju inte direkt min favorit årstid... Nä, tacka vet jag sommar och sol.. =) Det enda positiva med att det kommer snö är att det lyser upp lite här ute i skogen.. För jag kan lova er att det är kolsvart här..
Rullade på rätt bra på jobbet i dag men när jag skulle gå och uppdatera mina siffror hade jag skrivit upp dom på en post-it lapp som jag sen satt mellan läpparna för jag hade grejer i händerna... Bara det att lappen fastnade och fick med sig skinnet på överläppen!!! Ja det ÄR sant!!! Hur ont tror ni det gjorde egentligen?? Ja så nu är man skinnlös under läppen... Hahahaha...

Jag är själv ikväll så jag gick ut i gäststugan och tänkte börja sätta ihop våningssängen men gav upp ganska fort. Kände att vi behöver vara två så vi får ta det till helgen..

Nu har jag satt ut lite grejs till försäljning på Söderhamnstorget men ska kolla över vad mer jag kan sälja.. =) Aldrig fel att få in nån krona extra på sånt som man aldrig använder...

I morgon ska vi iväg på Box n´fun igen.. Vi är några från jobbet som fastnade för det så vi har bokat ett pass igen. Ska bli superskoj! Och givetvis är det Anna som ska pusha oss en timma!!

See ya!

Inga kommentarer: