torsdag 23 oktober 2008

Snart helg tack och lov...

I går var Försäkringsbolaget här och konstaterade att vi har en vattenskada i köket och i sovrummet... Så de kommer sköta allt åt oss och kommer även hit med en container om vi behöver magasinera möbler.. Och det behöver vi... Men det är många frågetecken fortfarande... Så nästa vecka ska vi ta kontakt med dom igen för att höra bl.a. när de kommer hit och börjar... Så snart är det dags att flytta ut i gäststugan... Hmmm.. Ja men kanske kan va rätt mysigt men inte hur länge som helst...

Har sovit jättedåligt i natt, snurrar mycket tankar i huvudet på mig just nu.. Hemmet, jobbet bl.a.... Men trött som få kom jag i alla fall ur sängen i morse och blev väl lite piggare efter en dusch...

Men sen idag ni! Då kom pappa förbi jobbet på genomresa!!! Sååå glad jag blev... Han har varit i Ö-Vik och var på väg hemåt via Borlänge så då stannade han till i Bollnäs och tankade.. Passade på att springa ut med en kopp kaffe och två kakor till han och så följde jag med och tankade så vi fick några minuter ihop... =)

När jag åkte hem idag stannade jag till på stan i Söderhamn och köpte spenat sen gick jag in på Kappahl och pratade med en tjej jag har lärt känna lite grann... Himla trevlig alltså! Så jag hade lite frågor till henne om en grej... =) Så i morgon ska jag fortsätta min jakt... =) Vore kanon om min önskan kunde bli sann... Det skulle underlätta en hel del... Tycker ni jag pratar i gåtor?? Hahaha...

Robert är på jaktskola så jag är allena och har gjort spenatsoppa och ägghalvor.. Mmmm vad gott det är... Får passa på när inte Robert är hemma för han tycker det är sjögräs!! *skratt*

Ska ropa in Simba nu o kolla på TV..

Tjing!

Inga kommentarer: