måndag 27 oktober 2008

Dubbel träning...

Började med ett Nordic Power pass i morse kl. 09 men innan det var jag och bytte däck på SA Däck på Roberts bil och i morgon ska jag byta på min...
Träningen gick bra men det var jobbigt i dag.. La på lite mer vikt i dag igen så det lär nog kännas i morgon...
Efter lunch i dag fick jag ett samtal på min mobil, ett glädjande sådant... =)
Slutade tidigare i dag och var på ett möte.... Det gick bra tror jag.... =)
Darlingen hade lagat mat när jag kom hem, fläskfilégryta med ris... Mycket gott... Sen drog Lena med mig ut och gick i mörkret... Vi var ute nästan en timma men snacka om att det var becksvart... Tur vi hade ficklampa med oss.. Jag kan ju säga att jag ALDRIG skulle gått den promenaden ensam så mörkrädd som jag är... Hahaha..

Måndag betyder ju vägningsdag och jag trodde allt efter en helg till med vin och gotta att jag skulle gått upp men jag stod still... Tack o lov det så nu är allt sötebrödsdagarna slut och dax att kämpa vidare...

Nu sitter jag och fryser som bara den o kollar på "Färjan".. Sen eldar vi i brasan så de blir riktigt varmt här... Det sägs att de ska bli snö på fredag så det är bara att plocka fram vinterkläderna strax...

Fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer: