tisdag 21 oktober 2008

Livet är surt....

Ja det kan man lugnt säga... Har i alla fall varit och tränat spinning idag och det var skönt men innan jag åkte fick jag reda på att en jobbarkompis katt har somnat in. Han har inte mått bra och har varit lite mager så de var till veterinären idag och fick reda på att han hade cancer.. Stackars liten.... Usch så ledsen jag blev... Men det är ju livets gång fast nog så sorgligt.. Jag tycker i alla fall att du var stark som kom tillbaka till jobbet sen för det hade inte jag klarat...
Och på tal om katter trodde jag att jag körde över Simba i morse för det skrek till när jag skulle åka iväg men det var bara på radion...
Och nu till det tråkiga... Vi har förmodligen vattenskada i huset IGEN!!!! SUCK!!! Fan alltså, när ska det ta slut egentligen?? Bara motgångar... Det måste vara nåt med huset för vi har ju egentligen bara haft problem med det sen vi köpte det... Det är i alla fall dyngsurt på hela köksgolvet och in i sovrummet!!! Så nu har jag fått ringt Försäkringsbolaget och Anticimex igen.... Kan lova er att jag verkligen behöver få det där brevet på posten nu som jag skrivit om sen tidigare...
Så nu om någonsin behöver jag jobba så jag får mycket provision men oj vilken arbetslust jag har!!! NOT!!!

Nä, fy.. Låt denna dag ta slut snart...

Och till råga på allt så har Simba klöst sönder ena skinnfåtöljen som vi precis köpt...
Vad blir det härnäst tro???

2 kommentarer:

Nilla sa...

Hej Vännen. Lider med dig:(, men visst är det så, börjar nåt att krångla så följer det liksom bara på. Varför?, men det måste väl ändå finnas ett ljus där framme nånstans. Det får vi hoppas på. Ha det så jätte bra. Kram kram

Malle sa...

Ja en "olycka" kommer ju sällan ensam.. =) Men jag hoppas det löser sig... Ha det bra! Kram