fredag 17 oktober 2008

Fredagen i Karlskoga...

Har inte sovit så bra i natt... Vaknade fler agånger så jag var rätt trött i morse... Robert och jag åkte ner och handlade mat inför helgen så slapp mamma det... Det gick smidigt.. Sen åkte vi hem och åt potatis och purjolökssoppa.. Det var gott! Och mycket längesen... Men har tänkt på vad jag ätit extra mycket denna vecka för i morgon när vi ska till farmor och farfar på 90 års kalas blir det både Smörgåstårta och farmors Schwartsvaldtårta... =)
Efter lunch for jag ner till stan igen och skulle köpa en muffinsform för amerikanska muffins men tror ni det fanns i Karlskoga??? Not!! Fick köpa en vanlig... Så då åkte jag hem och bakade blåbärsmuffins!

Om nån timme kommer syrran, Stefan och barnen och Gizmo! Ska bli spännande och se hur det går med Simba och Gizmo.... Återkommer om första mötet.. =)

Nä nu ska vi fika lite!

Ha det bra alla!

Inga kommentarer: