torsdag 16 oktober 2008

Karlskoga..

Ja, nu har vi anlänt till mamma o pappa.. Vi åkte vid 11.30 hemifrån idag, med full packning i bilen ända upp till taket och med Simba mitt i allt bagage...Men tänk så duktig han har varit... Han sa inte ett pip på hela vägen ner och när han var vaken satt han bara o tittade... Puss till dig! =)
Vi stannade i Örebro och köpte en madrass till våningssängen så nu är den komplett... Fick verkligen pressa in den madrassen bland allt annat men det gick...
Vi kom fram vid 16.30 tiden.. Det var skönt att få sträcka på benen då för det blir rätt drygt att sitta i bilen så många timmar...
Vi åt torsk med äggsås ikväll... Mycket gott.... Sen hjälpte jag pappa att tapetsera hallen... De har satt en fondvägg på väggen i trappan upp, helt kanonsnyggt!!!! Ska ta kort på det o lägga ut när vi kommer hem igen...
Ja så då har man tapetserat 2 dar på raken... I går var vi hos Malin och hjlpte henne tapetsera köket och i dag här... =) Men jag tycker det är såå skoj faktiskt så det gör jag så gärna så..
Simba fann sig till rätta direkt... Han var ju med här i somras öxå men då var han ju inte så gammal... Men i morgon kommer Simbas "kusin" Gizmo, syrrans perser... =) Det är första gången de kommer träffas och det ska bli spännande men jag tror det kommer gå bra... Simba är jättesnäll med andra katter så... Men det är Gizmo oxå...

Nä, nu ska jag koppla av vid TV:n en stund innan det är natta!

Ha dé!

Inga kommentarer: