onsdag 8 oktober 2008

Nu går det fort...

Ja veckorna går allt bra fort nu, redan onsdag igen... Hann inte skriva nåt i går men jag var i alla fall på Spinning i går och det var skönt fast jag känner att jag inte riktigt mår 90%... Känns i kroppen men det vill ju aldrig bryta ut ordentligt...
När vi åkte hem igår så hade 2 baggar (får) hamnat på villovägar och gick längs vägkanten.. Sen vände sig den första baggen om mot den andra och typ frågade - vart ska vi gå nu då?? Hahaha.. Ja det såg så ut i alla fall även om vi inte hörde vad och om dom sa nåt till varann... =)
Vi fick nya varmvattenberedarn inkopplad i går så i morse fick vi varmvatten igen.. Skönt med en ny fräsch beredare, för den andra var ju hur rostig och ful som helst... Ni ska få se kort på den men jag har ingen dator jag kan lägga in korten på just nu...
I morse var jag, Karin och Jessica på Nordic Power.. Gud så duktiga vi är som kämpar oss iväg varje vecka... Är tur att vi är fler som kan dra iväg varann... Men i dag kändes det som om det svartnade för ögonen på mig och jag blev svimfärdig... Mår ju som sagt var inte 90 så det har väl med det att göra... Eller nåt annat.... Stress... ??
Nu ska jag gå o käka lunch, sen kommer Robert så vi ska åka o köpa kattmat till Simba för den börjar ta slut...

Ha dé!

Inga kommentarer: