söndag 12 oktober 2008

Söndag...

Ja då är helgens sista lediga dag oxå till ända... Den har gått otroligt fort.. Vi åkte in till stan på fm och skulle köpa golvlist till gäststugan men när vi kom till Coop och fick se vad dessa kostade så bestämde vi oss för att vänta och istället åka till Byggmax och köpa dessa... Det skiljer nåt så otroligt i pris så vi tjänar på att åka till Hudiksvall...
När vi kom hem drog jag igång och rensade förrådet.. Helt otroligt vad grejer vi har alltså.. Men nu har vi eldat upp en hel del, saker ska till tippen och sen har jag packat hela bilen full som jag ska åka till Mias Prylbod med i morgon.. Alltid bra att kunna lämna in saker till henne och få några kronor tillbaka... =) På sånt som vi inte använt på flera år och som bara står och tar plats...
Skönt att ha rensat ut allt skräp nu faktiskt så nu väntar vi bara på att gäststugan ska bli klar så vi kan göra ordning både den nya och gamla och få lite myspys där... Sen är det bara att bjuda hit hela familjen samtidigt... Det ska bli sååå kul!

Ska kolla på Ensam mamma söker nu sen är det nog natta!

Men vet ni förresten vad jag hittade i en kartong i dag... Min gamla mobiltelefon som jag letat efter i typ 2 år och även fjärrkontrollen till min DVD.. Skönt att de äntligen kom fram... =)


Natti natti!

Inga kommentarer: