fredag 10 oktober 2008

Fredagkväll..

Ja då sitter man här i soffan på fredagskvällen och kan äntligen koppla av.. halvt om halvt... Ska ju upp i morgon bitti igen för det är städdag igen... Den sista för i år tack o lov.... Vi fick ju inte speciellt mycket information vad det innebar eller hur mycket jobb det är att vara med i festkommittén... Och jobb kan jag lova er att det är... Har varit o handlat till detta idag igen på Coop och efter förra helgens missöde när de sålde frallorna för oss så hör inte Coop till favoritaffären att handla i... Men i och för sig, det har det ju aldrig varit... Tycker för övrigt att vissa är allt bra nonchalanta på den affären... Nu fick jag ju lite plåster på såren idag för jag dealade till mig 12 kg gratis ärtsoppa och 20 frallor... Ja det gäller att kunna prata för sig om man ska komma nån vart här i världen...

I går kväll kom ju papsen hit.. Ååh så glad jag blev... Vi åt mat o kollade på TV sen gick vi och la oss... Sen gick jag upp vid 5 i morse när pappa gick upp.. Han tog lastbilen och åkte strax före 06 och då hann jag lägga huvudet på kudden några minuter innan det var dax att gå upp o duscha...
Det blev en snabbvisit för han men jag hoppas ni kommer snart igen både du och mamma.. Men först ses vi ju nästa helg när vi kommer hem... Kul!

Kollar på Idol nu och Lars från Karlskoga har precis sjungit... Han är ju jätteduktig och charmig.. Har verkligen speciell stil men det tror jag han kommer långt med...

Har fått en grej på hjärnan som jag fått för mig att syrran o jag gått runt och sagt på yngre dar... "To par strumpor" med en lite speciell röst... Hahaha... Helt sjukt och jag vet inte hur jag kom på det förra helgen.. Måste fråga henne.. Men vi har ju haft lite udda saker för oss... VI kan ju t.ex hela augustis namnsdagar i ordning... Hahahaa.... Ja ni... Ibland kan man ju börja fundera varför man har lärt sig nåt sånt, och varför just augusti??

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på Idol...

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!Kul att du läser min sida och nu har jag hittat din :D. Så kul att höra ifrån dig. Ska bli roligt att följa dina bravader också:D. Jag länkar din sida, så jag lättare hittar hit. Vi hörs
Kram pernilla

Anonym sa...

haha - kul med just augusti då både jag, M och lilla K har namnsdag... men vilka datum vare nurå : )