lördag 11 oktober 2008

Fullt ös medvetslös...

Uppe vid 8 i morse, trots att det är helg men vi har haft städdag igen.. Gick smidigt, vi bredde mackor som Robert och Lasse körde ut. Samtidigt fick jag åka in till stan på bolaget o köpa mer öl till ärtsoppan...
Vi var hemma strax efter 15 och då la jag mig typ 5 minuter sen diskade jag och gick ut och plockade ihop alla trädgårdsmöbler, sen målade vi väggarna och taket i gäststugan en sista gång... In och lagade Tacos, som har blivit en helgfavorit, så vi åt och tittade på Postkodmiljonären.. Har äntligen satt mig i soffan och ska softa lite... Slötittar på Stjärnor på is men jag tycker inte det är speciellt bra så vi får se om det finns nåt annat bra att se på.. Men sen har jag ju världens goaste Simba i knät... =)Han är ju sååå mysig min lilla prins.. =)

Orkar inte skriva mer nu, så vi hörs...

Trevlig kväll!!

1 kommentar:

Anonym sa...

... jag ä bakusfullus... var iväg på P-As ferre igår mä Ante, Mia å Frida! D var jättesköj... men idag är det inte lika kul... ses i morrn! Kraam!