onsdag 29 oktober 2008

Han är smart vår älskade Simba...

Vaknade i morse vid 05 och var på toa.. Då kom Simba och skulle dricka vatten ur kran.. Han dricker nämligen inte vatten ur nåt annat än kran.. =) Så då fick jag stå o vänta på han att han skulle dricka klart sen gick jag och la mig igen.. Hörde hur SImba höll på med nåt i köket så jag ropade på han men inte kom han inte.. Sen hörde jag hur nåt ramlade ner i golvet så då fick jag gå upp igen o kolla vad han pysslade med... Jo, då "sörrni" hade han puttat ner sin mat i påsen från bordet för han var hungrig... =) Han är smart kissen, för han vet hur han ska väcka oss... =)
Jag kom ialla fall i väg till jobbet i morse.. Känner ju aldrig direkt på morgonen hur jag mår utan det smyger sig på under dan.. Och lika blev det i dag. Ont i bihålorna och huvudet och kände mig allmänt matt.. Hade gjort en hel del på jobbet under dan så jag åkte hem vid 14.30.. Skönt att komma hem i tid för en gångs skull och bara ta det lugnt...

Hittade ett nytt recept i dag så jag gjorde tomatsoppa. Himla smarrigt var det!

Så nu är det Postkodmiljonären, sen Bonde söker fru och så avslutar jag kvällen med Oskyldigt dömd. Sen är det natta =)

Lovar att jag ska lägga ut lite bilder snart men jag har inte hunnit....

Gokväll!

Inga kommentarer: