söndag 5 oktober 2008

Helgen....

Ja man kan säga att det varit fullt upp i helgen... Började ju med att åka till Coop och handla i fredags till städdagen som vi hade i går.. Jag hade beställt 150 st frallor där bl.a. men när jag kom dit hade de sålt dom!!!! URSÄKTA!!! Hur puckade får man bli?? Jag blev inte alls glad och när jag frågade hur de skulle lösa det då så fick jag till svar - Jag vet inte!!!! Jag fick med mig 40 frallor därifrån och talade om för dom att jag skulle handla för flera tusen hos dom men att jag inte alls hade lust att gynna dom!!! Nu löste det sig till slut i alla fall för Åse fick köpa ostfrallor i Bollnäs men ändå!!! Nä, nu ska jag se till att vi får ett ICA kort att handla på istället!!!
Städdagen gick bra, vi bredde mackor och sen hade vi ärtsoppa och varm punsch till lunch... Så när vi kom hem vid 15,30 drog jag i gång hemma och städade och lagade mat för vi hade bjudit Anders och Lena på Taco i går kväll! Vi åt gott och drack lite vin sen kom kortleken fram... Alltid kul att bara ta det lugnt och sitta o spela kort med trevligt umgänge trots att vi alla var trötta!
Vi fick oxå en jättefin orkidé av dom...


I dag blåser det och regnar nåt otroligt så jag stannar inomhus, annars hade jag tänkt vara ute i trädgårn och greja men då donar jag på lite inne istället... Robert är och hälsar på en kompis och blir borta hela dan så jag går här och skrotar lite för mig själv.. Tror jag ska baka lite...
Har äntligen tagit kort på min nya whiskeyhörna... Vad tycker ni?





Nä, nu ska jag äta lite lunch sen får vi se... Skönt med en lugn söndag oxå... =)

Hörs!

Inga kommentarer: