måndag 20 oktober 2008

Ny vecka...

Måndag innebär nu vecka... Har ingen arbetslust för fem öre men det var bara att pallra sig iväg i morse... Var något nervös för att ställa mig på vågen när jag vaknade med tanke på min lördag då jag åt allt från A till Ö... Men ska jag fixa det här så måste jag ju oxå kunna få unna mig lite extra ibland och det här tillfället var ju speciellt eftersom farfar fyllde 90 år!! Jag var bombsäker på att jag gått upp fast tro det eller ej så hade jag gått ner -0,3 kg... Även om det inte var mycket så blev jag väldigt glad... Totalt är det nu -5,1 kg.. Så nu är det bara att ta nya tag så vågen visar neråt... =)
Helgen i Karlskoga var i alla fall mycket kul och mysig.. Hela familjen samlad hemma hos mamma och pappa... Tycker det är såå kul att åka hem och få vara med mina nära och kära.. Så nu blir det väl inte före jul igen men det är ju inte långt dit...
Vi får väl se hur det blir med Tomteland i Mora för jag har ju lovat Elias att åka dit och träffa tomten.. =)
Idag när jag slutar ska jag åka och hämta våran nya soffa.. Äntligen!!! Och min gamla, ja den blir vi av med ikväll då en jobbarkompis kommer och ska köpa den... =)

Måste ta mig i kragen och börja jobba lite nu...

Höres!

Inga kommentarer: