onsdag 21 januari 2009

Back to work..

Första dan tillbaka på jobbet efter lite drygt 4 veckors sjukdom.. Ärligt talat var det rätt jobbigt, men det gick.. Har upp över öronen att göra så dan har ändå gått rätt fort.. Tog bara en kvarts lunch och gick och jobbade igen så jag har suttit o stirrat i skärmen hela dan känns det som.. Började i alla fall morgonen med att installera en ny mus jag fått... eller två.. som jag ska testa.. En centrerad och en vertikal.. Just nu känns det som den centrerade är bäst men vi får väl se hur det känns i morgon...
Fortfarande förkyld, sår i näsan.. Suck... Vill må bra nu ju!! Ska i alla fall ta det lugnt med träningen den här veckan men jag har bokat ett spinningpass på tisdag.. Ska bli sååå skönt att komma i gång igen.. Var ju o kolla på ett gym här i Söderhamn häromkvällen där de söker spinninginstruktörer och jag skulle kunna tänka mig att hoppa in extra.. Är inte redo än för att ha ett eget pass varje vecka som jag hade tidigare men vi får se..

Hade visst slutat rökt samma dag som en jobbarkompis och i dag är det 16 dar sen... Förutom 3 bloss i söndags... Men det smakade skit rent ut sagt så jag släckte ciggen och gick in.. Så jag hoppas jag klarar mig nu.. Och inte äter mer...

Ska kolla på Semestersvenskar nu, sen är de nog natta!

Tjing Tjing!

Inga kommentarer: