fredag 2 januari 2009

Nästan som i en bastu...

Är fortfarande sjuk kan man säga, matt och förkyld och ont i halsen... Men vi var in till stan och handlade en sväng förut.. Skulle in på apoteket och där var det hur mycket folk som helst...
Bakade egen pizza förut, det var gott och nu har jag suttit och tryckt i mig grönsaker och dip så jag är proppmätt + att Robert eldar så jag svettas ihjäl snart...
Har sååå ont i armen fortfarande oxå.. Måste nog uppsöka läkare snart om det inte blir bättre.. Jobbigt är det i alla fall..
Såg i tidningen i dag att Roy & Roger (Macken), deras film följer med i Aftonbladet på söndag.. Hahaha.. den måste jag bara ha.. Det var ju sååå bra...

Satt och funderade i dag vad som hänt under 2008 och jag glömde ju skriva sist att vi skaffade ju även Simba... Och om ni inte redan visste det så betyder han ju otroligt mycket för mig... Vår älskade lilla kissemiss...

Åh alltså, detta j...a tak är ju en riktig följetong alltså... Är så less på det alltså så jag hoppas att det snart är klart...

Måste ut o få luft... Jag svettas ihjäl...

Höres!

Inga kommentarer: