söndag 11 januari 2009

Va less jag är...

Tredje veckan börjar nu som sjuk... Är sååå jävla less alltså.. Ont i leder, matt i hela kroppen, hostar, förkyld och hes så jag har knappt nån röst... Har sovit nu i en timma i alla fall på em och nu ligger jag i soffan och kollar på Jönssonligan... Måste ringa läkaren i morgon bitti igen för jag ska ju egentligen börja jobba i morgon men som jag mår nu går det icke... Inte så kul att tappa rösten mitt i ett samtal med en kund... Måste ringa chefen oxå...

Går bättre och bättre med Simba och Sotis, tack och lov... Nu är de ju riktigt gulliga med varann...

Förresten... Jag har inte rökt på en vecka nu... Eftersom jag är sjuk och hostar som bara den redan så jag har inte känt för de... Kanske ska passa på att sluta nu va??

Vi hörs igen!

Puss & Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig !!!