torsdag 15 januari 2009

Torsdag..

Har sovit väldigt dåligt i natt så när klockan ringde 07.30 i morse visste jag varken ut eller in, ställde fram klockan till 8 och somnade om bums.. Skulle in till sjukhuset och ta nya prover så jag hade fått tid mellan 8.15-09.30.. Hann in i tid och fick sätta mig och vänta på min tur.. Sköterskan var jättebra och lugn, bra för min del så jag har skräck för sprutor...
För övrigt har jag bara tagit det lugnt i dag, är ju sjukskriven igen, men jag har i alla fall bakat kokostoppar.. Vill ju ha lite hembakat tills jag fyller år på måndag.. =)
Ja just ja, jag har ju spelat mahjong en stund... Eller några timmar kanske det var...
Nu ska jag bara kolla på TV, ska kolla på Antikrundan kl. 20 för det är från Karlskoga idag.. Ska bli kul att se om jag känner igen nån..

Kissemissarna är det full fart på, de blir mer o mer gulliga mot varann men andra stunden skriker den lille som en stucken gris. Men de gillar nog varann otroligt mycket och Simba skyddar Sotis till max, han vill inte ens gå ut längre utan ska vara inne o hålla koll på "lillebror". Sotis han tror varje morgon att Simba är hans mamma så han springer under han och ska snutta. =)

Nä, vi hörs!

Inga kommentarer: