söndag 18 januari 2009

Söndag

Vaknade, eller vaknade.. Känns som om jag varit vaken hela natten.. Gick o la mig i bra tid i går kväll och både Simba och Blixten låg så sött bredvid oss och sov.... Men det var visst lugnet före stormen för sen drog de igång och lekte.. Och pratade.. Och väsnades.. Trodde jag skulle bli tokig en sväng men till slut, typ vid 03.30 blev det tyst... Då somnade jag...
Idag känns det som om jag är mer förkyld igen, är jätte täppt i näsan och hostig.. Tur jag är sjukskriven några dar till då så jag blir helt bra.. Ska i alla fall vara hemma i morgon så får vi se sen...
Tog en kort promenad förut med Laufey, kände att jag behövde lite frisk luft och då passade en liten promenad bra.. Brukar ju gå långa turen men nu gick vi en kort slinga bara och det räckte.. Sen gick jag hem och har bakat tårtbotten tills i morgon.. Det var ingen lätt sak att göra... Tror jag förbrukade 13 ägg innan jag var klar... Skulle typ vara 6 st... Suck!!!
Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på film tänkte jag...

Förresten, jag ska berätta en hemlis för er..... Skäms lite över att behöva säga det men...... Jag har svårt för att säga Blixten till den lille.... JAG BEHÖVER HJÄLP MED VAD HAN SKA HETA!!!! Skriv till mig och ge mig lite namn... Det är hög tid att bestämma sig nu va??? Jag vet att vi har krånglat nog men....

See ya!

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

hahaha.. jaadu, nej >Filip tyckte ju inte heller att han var en Bixten..
Jag har kollat upp några namn: Cosmo (min favvo, tycker han ser ut som en Cosmo , lr Cozmo)
Findus
Gomez
Trollet
Shiva
Trixie
Kompis
Hoppas du kommer på något som känns rätt snart.
Kram

Anonym sa...

Hipphipphurra på din födelsedag önskar en magsjuk Karin!