måndag 19 januari 2009

Kalas...

Har blivit ännu mer firad av Anders & Lena, Laufey & Björn, Per-Åke, Mallan, Stig, Angelica, Pilla, Janne och sen hoppas jag inte jag glömt nån...
Laufey & Björn, Anders & Lena och Per-Åke har varit här och grattat så vi har fikat och ätit tårta..

Sen har jag fått fina presenter:

Köpte fin blomma och kruka för Blomsterchecken från Staffan och Birgitta

















Fina tulpaner för pengarna från mamma och pappa

















Hudlotion och duschcreme av Laufey & Björn


















Blomma och lotter av Per-Åke
















Strumpor, ansiktsmask och Första svampboken av Anders & Lena












Ja det var en hel del dé =) Så nu tittar vi på Idrottsgalan och softar...

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh det tårtan såg smaskig ut! Hade jag inte varit en smittohärd kanske jag kommit över (äntligen!) å mumsat i mig hela ; D Ser ut som du haft en bra dag trots sjukdomshel**tet! P&K!

Malle sa...

Ja den var himla god =).. Jo jag fick allt lite besök trots sjukan.. Men i morgon är jag back in business.. =)
Ses då!
P&K