tisdag 13 januari 2009

En lista..

Namn: Malin
Smeknamn:Malle, Malla, Malinder
Födelsedag: 19 Januari
Födelseort: Karlskoga
Bor: Söderhamn
Ögonfärg: Blågröna
Hårfärg: Blondie
Arbete: Jajemän
Familj: Sambo, Mamma, Pappa, Syster med man och syskonbarn, 2 katter

FAVORIT:
Färg: Svart, vitt och rött
Plats: På en solsäng i utlandet
Land: Egypten kanske..
Bok: Läser sällan böcker
Spel: Mahjong
Drog: Cig, fast rökfri 9 dar i dag...
Fordon: Volvo V40 T4
Film: Beck och Wallander filmerna
Djur: Katt
Affär: IKEA
Serie: Bonde Söker Fru, Bygglov m.m.
Cd: Lyssnar mest på radio men senast köpta CD var Jill Johnsson
Skor: Mina stövlar
Internetaktivitet: Min blogg, Blocket

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja, varje gång jag går förbi en.. =)
Gnälla: Det händer väl..
Skrika: Mycket sällan
Sova: Ja absolut
Få ångest: Nej
Skada dig själv med flit: Nej aldrig
Ta mediciner du inte borde ta: Men varför skulle jag??
Drömma mardrömmar: Ja, det händer väl men inte alltför ofta tack och lov..
Klä dig i svart: Jodå..
Gå till kyrkan: Bara om det är nåt speciellt
Röka: Ja, fast jag har varit rökfri i 9 dar nu... Bra va?
Lita på folk: Jo de jag anser mig vara riktiga vänner...

VEM:
Saknar du: Att få vara närmre Mamma, Pappa och syrran med familj..
Skrek du på sist: Kommer jag inte ihåg, var nog längesen..
Vill du vara som: Hmmm.. Mig själv...
Sårade dig sist: Blir sårad när folk inte är raka och ärliga mot mig...
Vill du bli galet full med: Bara jobbigt att bli så full..
Fick du sms från senast: My love
Ringde dig senast: Se ovan

HAR DU:
För många vänner: Nej, det kan man aldrig få för många av
Förföljelsemani: Que??? Hahaha..
Tvångstankar: Hmmmm... NÄÄÄ
Någon annan psykisk sjukdom: Nä, inte vad jag vet... Hahahaa
Någon fysisk sjukdom: Inflammation i armbågen
Någon skada: Nä
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Japp, nyckelbenet..
Några piercings: Japp, öron och näsa
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Det har nog hänt i fyllan och villan nån gång.. =)
Bra självförtroende: Jovars
Komplex: Nä..
Kysst någon: Ja
Bjudit ut någon: Japp
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Ja
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej, aldrig
Varit otrogen: Men Hallå, då är det väl bättre att göra slut först...
Lämnat landet: Nä??
Rymt hemifrån: What?? Vad är detta för frågor, NÄÄÄ
Tuttat eld på nåt: Nej
Gjort något olagligt: Beror väl på vad som menas med olagligt? Laddat hem musik på nätet eller?? =)

TROR DU:
Att du kommer bli något: Det är jag väl redan =)
På gud: Ja... Eller?
På rymdvarelser: Hmmm.. Ja man vet aldrig... E.T. kanske snart dyker upp... =)
Att folk tycker om dig: Ja absolut
På ett liv efter detta: Vet inte..
Att fiskar kan tänka: ????
Att du kommer leva länge: Ja jag hoppas det..

VÄLJ:
Katt eller hund: Katt så klart
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: Killar

Ja det var de dé...

Tack för ikväll!

Inga kommentarer: