onsdag 7 januari 2009

Däckad...

Tänk vilket sjå det ska va innan man ska få en tid på jouren här.. Först ringde jag rådgivningen, sen ringde de upp mig och ville först skicka mig till en distriktssköterska men sen fick jag en tid på jourmottagningen 10.45... Fick faktiskt komma in på en gång och de tog CRP och febern, lyssnade på lungorna m.m.. Jag hade ingen lunginflammation men fick Mollipect eftersom jag hostar så... Så nu när jag kom hem har jag ätit lite och ska nu bädda ner mig i soffan... Finns massor att göra här hemma som städa och tvätta men jag orkar inte så det får vara...

Hörs!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kom tillbaka nu, saknar dig här! Kramar /Camilla

Anonym sa...

Instämmer med lala! Fast nu har jag helg och sen är det måndag och då är du friskus : D puss

Malle sa...

Ja jag är inget vidare pigg nu inte men det är ju några dar kvar till måndag så då borde jag kvicknat till..

Anonym sa...

Det får jag verkligen hoppas, annars kan det hända att jag ingår i någon form av strejk. Puss å Hej!

Malle sa...

Hahaha... Kul att jag är efterlängtad.. Ska allt försöka komma på måndag...
Puss & Hej!