lördag 31 januari 2009

Giftemål!!

Idag har varit en riktig mellandag! Ja det är vad man kan kalla dagen som varit i dag.. Har inte mått bra men heller inte lika dåligt som i går tycker jag och det är väl tur att det går åt rätt håll i alla fall men än är vägen lång...
Äter fortfarande inte mat utan bara fil och nyponsoppa.. Men mår fruktansvärt illa samtidigt så även om jag är hungrig så kan jag inte äta.. Svårt läge...
Tog mig i alla fall in till stan i dag, löste ut Harry Boy vinsten sen förra helgen och köpte en ny och sen var jag och hämtade laptopen... Sååå snygg var den... Himla nöjd.. Men helt slut när jag kom hem så då var det bara att gå o vila..

Har kollat på Körslaget nu och Team Hanna från Bollnäs vann!! Stort Grattis! Det var de som drog längsta stråt ikväll och de var bäst!!!

Måste oxå gratta min lilla luriga jobbarkompis Karin som fyller år idag!!! Och hade gått till Stadshuset och gift sig med sin älskade Magnus!! Gu vad gulligt!!! Det var nog inte många som visste va.. =) Jag frågade dig ju förra veckan din lilla filur när det var dax... =) Jag blev så glad för eran skull när jag fick mms:et!! Det lättade upp min tillvaro idag med tanke på magen... Hoppas ni lever lyckliga i alla era dar!!

Ha dé!

Kramen på Er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja där var jag lurig va?? Tack för gratulationerna och se nu till att komma tillbaka NU!!! Krya på dig! P&K