tisdag 27 januari 2009

Fatburner..

I dag har varit en hektisk dag... Började i morse med morgonmöte där FC från Umeå var hos oss och hon gick igenom en hel del bra grejer.. Sen åkte jag o tränade spinning, första gången på typ 5 veckor, och det kändes.. Men gick mycket lättare än vad jag trodde... Hade inte tappat så mycket som jag trodde och sen kändes det mycket lättare med tanke på att jag nikotinet i kroppen är på väg att försvinna... Mycket skönt efteråt!!! Så bokade jag in ett spinningpass till på torsdag morgon men kom sen på att jag ska till Hudiksvall då på kundbesök så det fick jag avboka.. Spinningen alltså...
Hann precis tillbaka till jobbet och åt lunch innan jag skulle till Företagshälsovården med min arm... Gick väl hyfsat men nu måste jag få en rekvisition från HK så jag får fortsätta att gå på akupunktur...
Sen tillbaka o jobba en sväng innan det var dags för hemfärd... Då fick jag ta vägen förbi jourmottagningen och ta prover för de ringde från sjukhuset i dag och sa att de glömt att ta en del prover sist... Suck!!! Typiskt att jag ska bli drabbad, jag som är så spruträdd... Men det gick bra...

Kollar på Bygglov nu, sen är det väl dax att nanna kudden igen...

Natti natti!

Inga kommentarer: