fredag 30 januari 2009

Timmarna har gått...

Redan kväll... Har legat i soffan i princip hela dan och plöjt igenom ett par filmer... Rock n´rolla och Gran Torino (den senaste med Clintan) och den filmen var kanon...
Har haft ont som fan från och till hela dan men när jag halvlåg i soffan då kändes det nästan inget...
Efter att jag skrivit här i morse så gick jag och la mig och vilade igen och somnade till en stund men vaknade av att det bankade på dörren.. Efter många om och men tog jag mig i alla fall upp och öppnade.. Då var herrn som knackat på på väg härifrån men jag hann stoppa han... Det var mannen vars fru jag hjälpte upp när hon hade ramlat några dagar före lucia så han kom med en Alladin chokladask och tackade så mycket att jag hjälpt henne... Gulligt gjort tyckte jag... Stackars tanten hade brutit sig på 3 ställen och hon satt fortfarande i rullstol!!!

Nu sitter jag i soffan och kollar på Let´s Dance och ska nog ta mig nåt att äta, soppa alltså... Och bara för att jag inte kan äta nåt så är jag sugen på allt!!! Så när jag blir frisk har jag lovat mig att jag ska få äta pizza... Har inte gjort det sen i september förra året... =)

Ha en bra helg!

Kram Kram

Inga kommentarer: