lördag 17 januari 2009

Det var nära...

Jag satt och läste min lista jag la in i förrgår och den var ju liiiite för lång kanske... Jobbigt o läsa allt va? Ska lägga in kortare listor framöver...
Hemma och är sjuk fortfarande men jag känner att det är på väg åt rätt håll... Det har ju varit svinkallt här, -17 i går morse men lite mildare i dag tack och lov.. I går kväll kom Laufey och Björn hit så vi åt mat ihop, köpte för jag orkade inte laga nåt.. Drack vin till maten och sen kom suget.... Gu va gott det hade varit med en cig efter maten men jag kände att jag skulle försöka hålla mig och det gjorde jag!!! Riktigt stolt över mig själv faktiskt! SÅ idag är min 13:e dag som rökfri... =) Får se hur länge jag klarar...

Ska nog baka lite mer idag om jag orkar..

Vi ska nog döpa om lillen oxå... Han är ju inte kolsvart så han kan nog inte heta Sotis utan det blir nog en Sigge nu.. Simba och Sigge, det låter väl bra?

Hörs!

Inga kommentarer: