onsdag 14 januari 2009

Ja se det snöar...

Jag trodde i mitt stilla sinne att vintern kanske var över och våren börjar närmar sig men ack så fel jag hade.. Det toksnöar här nu...
Ja jag blev hemma idag igen, mår väl inget vidare egentligen... Som jag skrev i går om magen så fortsätter det även i dag.. Sen ringde jag rådgivningen i morse så jag fick en läkartid på jouren 10.15... Förra gången hade jag ju tur att komma in direkt men det fick jag ju tillbaka i dag.. Satt nog och väntade i över en timme... Sen fick jag gå o ta prover innan jag hamnade på ett rum.. Fick samma läkare som förra veckan och jag har väl inte riktigt bestämt om jag ska tycka han är bra eller inte.. Det blir förmodligen inte... Ja allt hör ihop sa han, förkylning, hes, matt, diarré m.m... Så han sjukskrev mig en vecka till... Ja så när kl var 11.45 var jag äntligen på väg därifrån...

Känns som om klockan är typ kväll nu men ändå är den bara 14... Ska se om det är nå bra på TV som jag kan ligga o kolla på annars går jag o lägger mig och vilar...

Kanske hörs senare..

Kramen

Inga kommentarer: