måndag 12 januari 2009

Tiden går...

Har varit hemma från jobbet i dag också och klockan ringde före 8 i morse för jag skulle ringa sjukhuset, behövde förlänga mitt läkarintyg men när jag vaknade tyckte jag känna mig lite bättre och det tar verkligen emot att ringa sjukvården här så jag struntade i det... Tänkte att jag ska försöka komma iväg och jobba i morgon..
Så för att känna på om jag verkligen mådde bättre så började jag baka lite tills jag fyller så jag bakade Lingonbitar och Sirapskakor... Blev bra så det frös jag in med detsamma... =)
Efter en dusch åkte vi in till stan och skulle handla lite, men där blev det stopp.. Helt slut i kroppen när vi kom hem så det var bara att gå o lägga sig o vila... Har verkligen INGA krafter för fem öre så jag kanske var lite väl snabb när jag tyckte jag mådde bättre... Ja i varje fall tycker jag hostan är bättre...Men... Jag får väl åka hem från jobbet om jag inte orkar hela dan...

Ja tänk, det är redan mitten av januari... Snacka om att tiden går fort... Snart sommar ju =)

Vägde mig i morse och jag hade gått ner -0,3 kg.. Åt rätt håll igen i alla fall.. Får väl tillbaka alla rutiner nu när jag börjar jobba igen...

8 dar rökfri nu... Undrar hur det går i morgon när jag ska jobba??... Ska försöka hålla mig...

Ha dé!

Inga kommentarer: