måndag 26 januari 2009

Trötter...

Måndag innebär ny arbetsvecka... Jobbigt!! Men men... Deadline på Gävle, Sandviken och Hofors i dag.. Har slitit mitt hår och var på väg att ge upp... Måste räkna ut i morgon hur jag ligger tilll... Har chansen att kanske få in nån text till så då kanske jag fixar min budget..
Ringde Företagshälsovården i dag ang min arm och fick en tid redan i morgon 13.30.. Ska bli skönt att få komma dit och se vad de kan kanske hjälpa mig med.. Men först ska jag på spinning kl. 11.. Skönt att äntligen komma i gång efter en lång tids förkylning som egentligen inte är helt borta än...
Måndag innebär ju oxå vägningsdag... Har ju ätit tårta och en hel del andra godsaker i helgen igen men jag hade ändå gått ner 0,2 kg.. Men nu är allt sötebrödsdagarna slut och dags att köra på stenhårt igen...

Ska kolla klart på Bonde söker fru -Bröllopet nu sen är det nog natti natti!

Kram

Inga kommentarer: