torsdag 22 januari 2009

Förlåt för mina synder!!

Ja, nu var det kört då... Kom hem från jobbet och Robert är inte hemma.. Blev sugen på nåt och har ätit en macka, kakor och rån bl.a.... Och vad slutade det med tror ni??? Jo jag gick ut och rökte.... Suck... Ja, det smakade ganska bra men inte när jag kom in... Yrslig och smakade skit... Så nu har jag syndat... Ja jag ska försöka och hålla på mig nu igen men jag var nog kanske värd den här ändå idag för jag har verkligen slitit ont på jobbet hela dan.. Borrade ner huvét i morse och sen var det bara att köra på.. Är 10000:- närmare budget nu och har alltså bara 18000:- kvar och 2 dagar innan deadline.. Så det är bara att fokusera imorgon igen... Jag ger mig ICKE!!!
Jag hade ju fått nya musar i går som jag ska prova på jobbet och nästan hela dan i går använde jag den centrerade och vaknade med värsta värken i morse så idag har jag använt den vertikala så nu får vi se hur armen mår i morgon men just nu värker det som satan..

Ha en fortsatt bra kväll!

Kramisar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu gråter mitt hjärta Malin... Hoppas bara att det var en engångsföreteelse...

Malle sa...

Ja förlåt så jättemycket Karin... Jag ska verkligen försöka klara detta... =)
Trevlig helg!
Puss & Kram