lördag 3 januari 2009

Kallt....

Nu är kylan här... Fy alltså.. Tacka vet jag sommaren...
Har tillbringat dagen inomhus, myst med Simba, städat, lagat mat, packat osv... Tror Simba känner på sig att vi ska åka bort i morgon men han kommer inte bli helt ensam för Lenas mamma ska ge honom mat och kanske kela lite med han.. =) Så han kommer bli väl omhändertagen...
Till lunch i dag åt jag spenatsoppa, gott sörrni sen nu ikväll åt vi kyckling och ris med grönsaker...
Kollar på Körslaget nu, HEJA Bollnäs! Vore ju kul om det går bra för dom...

Ska packa klart lite senare men "kvällsstassen" är med och badkläderna så nu är det bara åka och göra Birka Paradise osäkert... =)

Hmmm... Vann ju ett bordshockeyspel på jobbet och det har använts flitigt här under julledigheten... Men inte av mig... Förräns Norling utmanade mig nyss... Och hur gick det då??? Förlorade med 9-0 men annars gick det ju bra.. NOT!! Inget för mig det där... Men jag får väl träna lite så kanske det blir roligare...

I går kväll förresten satt jag och kollade på Folkrace på Youtube... Direkt kände jag hur hornen växte i pannan på mig och jag blir sååå taggad på att börja igen... Såg att bilarna kostar 6500:- nu istället för 4500:- som de kostade när jag körde... Ja ja.. Än så länge får det väl vara en dröm som jag skulle vilja börja med igen men en vacker dag kanske drömmen blir sann.... Eller vad tror du??

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: