lördag 17 januari 2009

Känner ni Blixten Mc Queen???

Det gör jag... Katten har än en gång fått ett nytt namn idag och det är förhoppningsvis det SISTA!!! BLIXTEN MC QUEEN alias BLIXTEN!! Han är verkligen snabbare än Blixten, därav namnet.. + att det finns nog en liten goding till systerson som kommer bli glad för det är ju hans favorit... =) Blixten är verkligen vild och är både högt och lågt och överallt även där han INTE ska vara..
Ikväll har vi ätit tacos och vi hann knappt sätta oss förräns Blixten hade klättrat upp på Robert och stack upp huvudet ovanför bordet och luktade sig till tallriken..


Fast han är ju rätt söt när han sover...


..eller är nyvaken...


Det jag inte kan förstå är att så fort jag öppnar kylskåpet så står det två svarta juveler längst ner och är på väg att krypa in???!!! Hmmm... Ja jag kanske gett dom nåt gott därifrån nån gång men bortskämda?? Nä, aldrig.. Hahaha..

Kollar på Körslaget nu med Simba sovandes i knäet på mig, datorn bredvid mig och skriver med vänstern så jag ger mig nu!

Fortsatt trevlig kväll!

Kram

Inga kommentarer: