torsdag 8 januari 2009

Får jag lov att presentera.....

.... Sotis, Junior, Shrek, Sigge... Ja vad han nu ska heta den lille vildbassen... Här tillsammans med sin "storebror" Simba!

Robert åkte och hämtade den lille i går, själv låg jag däckad hemma.. Var väl inte riktigt planerat men vi har ju pratat om att Simba ska få en kompis och så ringde jag på en i förrgår och då skickade de kort och han var ju såå söt.. Det är en blandning mellan sibirisk långhårig och norsk skogskatt... Jaa, så vi smälte och på den vägen är de...

Ja och hur går det hemma med Simba då som fått konkurrens??? Ja det går väl... Han är framme och gör några tjuvnyp ibland men sen går han därifrån en sväng innan han strax är tillbaka... De är otroligt nyfikna på varann men har väl inte riktigt blivit "polers" än...

Ja jag är ju som sagt inte alls pigg än, var tvungen åka till stan idag och köpa armbågsskydd för det blir bara värre i armen också.. Inte nog med min hosta och förkylning mao. Stannade även till o skulle köpa mjölk... Sen typ kommer jag bara ihåg att jag funderade på hur jag skulle orka köra hem för jag var helt slut så det var raka vägen hem och lägga sig de...

Skulle ha skrivit lite tidigare på bloggen men dels har jag inte orkat och sen hade vildbassingen race här förut och sprang över tangentbordet ett antal gånger och vips kom jag inte ut på internet... Men nu så..

Nu ska jag lägga mig och kolla i Ellos katalogen som kom idag...

Have a nice evening!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men herrejösses, hur söt får man bli? Det där är väl en Sigge upp i dagen! :)

Anonym sa...

men hallå där! Jag vill ju också ha en kattunge men inte hittar jag nån långhårig krabat inte : ( Fjollan ska steriliseras på tisdag - lilljäntan... ses på måndag!!! träning tisdag : D