onsdag 13 maj 2009

Alltid ska de vara nåt...

I dag har vi varit in till stan och lämnat in ritningar hos arkitekten som ska börja rita på vårt hus... Skoj... Sen ner på stan och köpte kort till Elias som jag skickade eftersom älsklingsgrabben fyller hela 6 år i morgon... Jag kommer ihåg förra året när jag satt mig på tåget och åkte ner och överraskade han på dagis... Oj oj.. det var stort!! Och sååå kul! Synd att det inte blir lika i år..
När vi gjort det vi skulle på stan åkte vi och kollade på en båt jag hittat... Så nu har vi för första gången varit ute på havet en sväng... Kul!! Båten var okej men nja... Det var första båten vi tittade på så nu har vi nåt att jämföra med framöver...
Trötta och hungriga efter en hel eftermiddag inne i stan åkte vi hem och Robert tände grillen så nu har vi precis ätit... Mätta o belåtna...
Mer än så händer nog inte i dag.. Vi kommer nog ligga i soffan o kolla på TV tills det är dax för John Blund...

Nu har jag ju ätit min medicin i snart 3 veckor och jag börjar ju känna mig bättre och piggare så den har ju uppenbarligen hjälpt... MEN... det har ju sina nackdelar oxå... Biverkningarna... VIKTUPPGÅNG!!! SÄGER BARA SUCK!!! Jag som har varit så duktig och gått ner och vill ju fortsätta med det men nädå... Nu har jag gått upp 4kg!!! FY FAN!!! Måste tänka ut hur jag ska göra för att inte gå upp mer men jag ska allt prata med läkaren nästa vecka oxå när jag ska dit om detta... Ja det är ju det sista jag vill nu i alla fall... Att gå upp i vikt alltså...

Nä, TVn skriker efter mig så GOODBYE!!

Inga kommentarer: