söndag 31 maj 2009

Vilken helg...

Tänk vad tiden går fort när man har roligt... =) Hela helgen har bara flugit förbi... Och på tal om att flyga så kidnappade vi ju Robert i fredags... Han fick sätta på sig en Supermandress jag köpt åt han sen fick han en Tequila innan det blev ögonbindel och in i bilen... Han trodde bergis att vi var på väg till Skärså och Albertina men ack så fel han hade... Vi var på väg till Flygstaden i Söderhamn för han fick flyga helikopter!!! Det var verkligen jättekul, vi samlades nog ca 25-30 pers där för att titta på han... Jag skickade självklart med kameran så han tog kort på vårt hus från luften.. Häftigt...


Superman =)


Vårt hus och våra gäststugor.. Men vad mycket skog vi har runt omkring oss...






På kvällen åkte vi hem och grillade... Tony, Anneli, Norling och Mårtensson sov här... Lördagen tillbringade vi i princip hela dagen ute i solen... Så otroligt varmt det var ute alltså..Sen gick jag, Laufey och Anneli bort till Kröken och förberedde salladen till kvällen... 35 års festen på kvällen var otroligt lyckad.. God mat, trevligt sällskap och ja himla kanon fest!! Och jag tror alla tyckte lika!!


Anna-Lena & Fia









Danne












Erik & Micke










Robban börjar bli lite dragen va??... =)









Jag i mitt esse...













Malin, Sami & Micke










Mia, Uffe & Anneli











Dags att gå hem eller ??? =)











Ja det ser ut som om vi sitter o lyssnar på nån.. =) Hahaha..










Coolingen Anders släpper loss på dansgolvet... =)










När vi skulle gå hem på natten var ju vägen för smal för vissa... Hahaha...














Ja så där låg de vid skogskanten och kom inte upp... Och när vi kom hem fick Norling nå CP ryck och lekte dansk... Ja det är sant!! Och han vet ju exakt vad han ska trycka på för att reta upp mig och speciellt mitt i natten när jag hade otroligt ont i magen och spränghuvudvärk....
Så i natt har det inte blivit många timmars sömn.... Men det kommer det däremot bli i natt...

I dag har vi mest slappat hela dagen... Har väldigt ont i tarmfickorna och hoppas verkligen INTE att det ska gå längre än vad det gjort...

Ska kolla på nya Wallander filmen nu sen är det nog natta....

TACK än en gång Anneli, Laufey och Fia för all hjälp med mat och städning...

Ha en bra söndagskväll för det ska jag ha nerbäddad i soffan... =)

3 kommentarer:

Anna sa...

Härligt att de blev lyckat,snygg Robban var i sin nya stil haha

Malle sa...

Ja visst var han läcker... =) Ja det var verkligen hellyckat! KUL!!

Micke sa...

Hej Chefen. Det där med diket kommer jag inte ihåg så det har nog aldrig hänt. Fantastiskt vad man göra med klippa och klistra och lite kunskaper i photoshop :)